Pontszerzés kapujában az SSP Hungary by Pedercini Racing.

2017. szeptember 19. 22:58 - Renata Kosaras

Lassan fordul a kocka, ha a technika még nem is százszázalékos, de a versenyző folyamatosan teljesítése határán motorozott.

Sebestyén Peti, a Superbike Világbajnokság Supersport kategóriájának európai futamain induló versenyző a portugáliai hétvégéről röviden annyit mondott, - “Nehezen adják meg a pontot, de már itt vagyok, én megérkeztem. Érzem, hogy fizikailag és szellemileg is jó formában vagyok. Ezt látta a csapat is a futam alatt."

sebestyen_peti_2.jpg


A hétvégén a csapatnak újra egy motorblokkot kellett cserélni, ami nem tett jót a lendületnek. Erre Peti így reagált,

- “Jóllehet, hogy technikailag mi nem tartozunk az élmezőnyhöz, de a szerelők és a mérnökeim mindent megtesznek, hogy felvegyem a versenyt az elejével. Versenyről versenyre fejlesztünk a motoromon, de ez az ütem lényegesen lassabb a nagy csapatokhoz képest, amivel tisztában vagyunk. Minden pálya más, ez a portugál pálya amúgy az egyik kedvencem. Látszott is rajtam szerintem, egy lapra tettem fel mindent és a motorból kihoztam a maximumot.”


A pénteki kétszer egy órás edzést a csapat maximálisan kihasználta, jól haladtak a munkával. A szombati szabadedzést el kellett engedniük a blokkcsere miatt, hogy a superpole-ra összeálljon a motor. A versenyző az időmérőn megfutott addigi legjobbja a 24-ik helyre volt elég. Hatalmas futamban, nagy lendülettel a tőle lassabb versenyzőket maga mögött hagyva körről körre jött előre, a telemetriai adatok szerint a határon motorozva 16. helyen ért célba.

“Amit tudott megtett!” - mondta Várnai Andrea a csapatfőnök. “Ragozni sem tudom már, hogy mennyire oroszlánként viselkedett Peti. Már a rajtrácson látszott a tekintetén az elszántság és az, hogy ő bizony pontot akar szerezni itt. Egyetlen hely választotta őt el ettől, de ilyen munkával meg lesz. Az, hogy ebben a szezonban szinte minden versenyen volt valami komolyabb technikai probléma ez ennek a sportnak a velejárója. Kis költségvetésű csapatként összehangolt munkával és tapasztalattal tisztességesen helytállunk, aki pedig ért ehhez a sporthoz mindezt látja is!” - tette hozzá Európa egyetlen női csapatfőnöke, aki mindig optimista. Szükség is van az optimizmusra a csapatnak, de az eredmények igazolják a vezetőt. “Nem adjuk fel, és hosszútávon gondolkodunk mindig. Van egy remek példakép előttünk Talmácsi Gábor személyében, aki most ünnepli a 1o éves jubileumát a világbajnoki címének, neki 8 teljes év kellett, hogy összeálljon minden. Méterről méterre küzdöttek Stefano Favaroval, az akkori menedzserével, én ott voltam mellettük, mindent tőlük tanultam a motorsportról, amit most alkalmazok is, és hiszem azt hogy a sok munka meg fogja hozni a gyümölcsét.”

Sebestény Peti portugáliai Supersport futamát is ezúttal a SpílerTVMotorsportHDProjekt keretében a Spíler TV-n keresztül lehetett élőben követni.

sebestyen_peti_5.jpg

Fotocredit: Sport&Events Management
Kommunikációs Ügynökség: Faster Promotion
Versenyző: Sebestyén Peti #56
Hétvégi versenyhelyszín: Prosecco DOC Portuguese Round #WorldSSPSebestyén Peti nemzetközi versenyeinek közvetítője: Spíler TV - SpílerTVMotorsportHD Projekt

komment
süti beállítások módosítása