ÉLD ÁT ÚJRA! TALMA CLASSIC a Spíler TV műsorán

2017. augusztus 30. 22:13 - Renata Kosaras

A legsikeresebb magyar motorversenyző​, ​Talmácsi Gábor 2007-ben ért fel a csúcsra a MotoGP 125 kcm-es kategóriájában, egy Aprilia nyergében.

2007. november 4-én Valenciában pályacsúccsal szerezte meg ​polpozíciót​ a magyar motoros, ezer ​m​agyar szurkol​ó előtt a helyszínen, de százezrek, majd milliók előtt a tévéképernyők előtt. ​A pazar futam után ​Talmácsi Gábor 282 ponttal végzett a​ világbajnoki összetett élén, 5 ponttal megelőzve ​legnagyobb riválisát a spanyol Hector Faubelt, így az akkori Bancaja Aspar csapat pilótája a sportág első magyar világbajnoka lett.

talma_classic_ajanlo.jpg

A Spíler TV MotorsportHD projekt visszahozza ​a varázslatos ​pillanatokat, az izgalmakat​. Éld át újra a legnagyobb futamokat és november 4-én a világbajnoki eufóriát​!
A Talma Classic, a 2007-es év legnagyobb küzdelmeivel minden csütörtök este 20 órától a Spíler TV műsorán

A Talma Classic különlegessége, hogy​ éppúgy, mint 10 évvel ezelőtt, a versenyeket ismét Mezei Dániel kommentálja, de most lesz egy különleges szakkommentátor mellette Gábor személyében. A páros az elmúlt hónapokban jól összeszokott “csapatot” alkot, mert a jelenleg futó 2​017-es MotoGP​-sorozatot is közösen közvetítik. - “Remek Talmával együtt dolgozni! Kíváncsian várom minden reggel, hogy miként fogunk kezet. Van, amikor pacsi jön, van amikor öklözünk, van amikor a hagyományos kézfogás kerül sorra és még sorolhatnám. Ez így nagyon izgalmas. Maga a kiszámíthatatlanság! A viccet félretéve, ami persze nem vicc, mert jól érezzük magunkat: Gábor rengeteget tud a motorsportról. A technikai sportokban még nem volt ilyen szakértő Magyarországon. Amit ő mond az 99%, hogy úgy van. Talma világbajnok! Ha spanyolnak születik, ötszörös világbajnok lenne és ezt itt nálunk sokan nem mérik fel. Szóval nagyon örülök, hogy ennek a munkának a részese lehetek, arról nem beszélve, hogy életem és szakmai pályafutásom egyik legizgalmasabb időszaka volt, amikor az ő győzelmeit ünnepelhettem.”

 

Talma most a kommentátori fülkében, tíz év távlatából, tíz év tapasztalatával fogja szemlélni önmagát. - “Nagyon jó érzések kavarognak bennem. Rengeteg emlékem van és tele vagyok izgalmas sztorikkal, amitől érdekesebb szemszögből lehet majd újra átélni a futamokat. Ez a tíz év gyorsan eltelt és azóta egy generáció felnőtt és most azok a motorsportot szerető gyerekek is részesei lehetnek az akkori izgalmaknak akik még akkor meg sem születtek. Remek Mezei D​anival együtt dolgozni. Kiváló kommentátor és külön öröm és különlegesség, hogy az akkori versenyeimet ő közvetítette. Nagyon készülünk, hogy most együtt közvetítsük a régi futamokat és még fokozzuk az izgalmakat.”

Érdekes, hogy Gábor a TALMA CLASSIC sorozat alatt, “önmagát” fogja kommentálni és elemezni.

 

Az idén tízéves világbajnoki jubileumot ünneplő versenyző akkori menedzsere Stefano Favaro nem is léphetett volna nagyobbat, minthogy visszahozza a tökéletes hangulatot és élményt és képernyőre teszi. - “Elmondhatatlan milyen szeretet és rajongás övezte Gábort és engem a cím elnyerése után, de természetesen a 2007-es teljes szezonban is. Nagyon sokat dolgoztunk akkor és Gábor nagyon megérdemelten nyert. Eltelt tíz év, az akkori rajongók gyermekei is szinte felnőttek már, most nagyon remélem együtt nézik végig a futamokat és élik újra az izgalmakat, mert látjuk érezzük, hogy a rajongás és a tisztelet megmaradt. Örüljünk együtt! Nézzük együtt a futamokat!"

talma_classic_spilertvmotorsporthd_3.jpg

Mezei Dániel minden emléket megőriz. - "Nekem az akkori papírjaim megvannak. Egyébként én elég "készülős" kommentátor vagyok, mert azt gondolom, hogy tisztelni kell a sportágat és a munkát. Amikor megkezdtük a közös közvetítéseket Gáborral, előtte persze átnéztem a régi dolgokat. Aztán rájöttem: minek a régi papírokat nézni, amikor az élő emlékezet és a tudás ott ül mellettem? Persze ez nem elég, a műsorfolyam megköveteli, hogy minél több információt begyűjtsek. Együtt dolgozunk, készülünk és lépésről-lépésre fejlődünk, mert mindig van min javítani. Ez egy nagy és szép munka, aminek remélem ismét az lesz a vége, hogy egy magyar motoros srác világbajnoki dobogón állhat. Remélem, hogy magyar futamon, mert az lenne az igazi. Szerintem Talma is ezt akarja.”

Talmától a rajongók igazi technikai elemzéseket hallhatnak majd. "Mindegyik futam más és más volt és mindegyiknek egyéni története van. Az izgalmas befutókat érdemes lesz újra nézni olyan szempontból, hogy közben a stratégiáról, taktikáról és érzéseimről is fogok beszélni. Minden a fejemben van és most lesz idő lefordítani a kommentálás közben, hogy mi történt a pályán és hogy egy világbajnok élsportoló mire összpontosít egy-egy győzelem előtt, hogyan építi fel a versenyt. Azt gondolom, hogy más sportág sportolóinak is segítség lehet az én saját tapasztalatom történetei, amit majd hasznosíthatnak esetlegesen saját sportkarrierük alatt."

Mindenki várja november 4-ét, de Mezei Dániel különösen. - "A valenciai verseny, ahol ott lehettem a helyszínen 2007-ben​: csodálatos volt a futam és a világbajnoki ünneplés. Amit ott Hector Fa​​ubellel csináltak az valami óriási volt. Aki látta üvöltött, drukkolt és egyszerre sírt és nevetett. Nem túlzok: négy olimpiáról közvetítettem, átéltem olimpiai bajnoki címet és nagy meccseket rengeteg sportban kommentátorként, de az a kis magyar srác ott 2007-ben valami olyan erőről tett tanúbizonyságot, amit csak a nagy magyar bajnokok tudnak. Ilyen nemzet vagyunk, így szerencsére a magyar sportban sok ilyen nagy bajnok van. Gábor egyértelműen közéjük tartozik! “

A TALMA CLASSIC sorozat egy igazi sporttörténeti emlék felidézése, a szereplői a leghitelesebben adják vissza a pillanatokat, hiszen ők maguk ott voltak, átélték​ és​ a részesei voltak. Éljük át újra együtt az ünneplések másodperceit, a versenyek izgalmait minden csütörtök este a Spíler TV műsorán, TALMA CLASSIC - Talmácsi Gáborral és Mezei Dániellel a kommentátor fülkében.

 talma_classic_spilertvmotorsporthd_1.jpg

komment
süti beállítások módosítása